Glasopor tenker langsiktig og trosser krisetid
Vi har styrket vår salgs- og markedsavdeling de siste månedene. Hvorfor ser vi behovet for å gjøre dette nå?
Vi utvider vår salgs- og markedsavdeling fordi:
- Glasopors miljø- og ressursvennlige profil gir god gjenklang i dagens marked hvor store og viktige byggherrer stiller stadig tøffere miljøkrav og belønner miljøfokus fra entreprenører og underleverandører.
- Store veiprosjekt med tydelige tegn på miljøfokus vil settes i gang snart.
- Satsingen mot byggmarkedet og vektleggingen av produktegenskaper og prosjekter begynner for alvor å bære frukter.
- Økt antall entreprenører som fatter interesse for vårt produkt, også i nye målgrupper.
- Glasopor er inne i en spennende fase med produktutvikling og mulig inntreden i nye markeder.
Hvem er nye og hva gjør vi?
Forsterkningen startet med ansettelsen av Jens Rygh de Flon. Han har stilling som prosjektingeniør og regionsjef for Oslo Øst / Viken Øst – områder hvor vi i dag står sterkt. Jens er utdannet ingeniør og har jobbet i Sirkels gjenvinningsanlegg og ved Glasopors produksjonsanlegg i Onsøy ved siden av studiene. Jens kjenner med andre ord produktet og bedriftskulturen svært godt.
Trond Falao er også ny i salgsavdelingen som regionsjef for Oslo Vest/ Viken Vest/ Vestfold-Telemark og Agder og ble ansatt i september 2019. Han har lang erfaring fra byggebransjen med et stort nettverk. Dette har allerede gitt resultater. Prosjektene med OBOS Block Watne på Solkollen i Sandefjord og Engersand havn i Lier er eksempler på det.
Antagelig har mange av dere blitt kjent med Jens og Trond allerede.
Siste tilskudd i Glasopor-gjengen er undertegnede bak denne artikkelen, Stig Norman Olsen. Jeg er nylig ansatt som Digital Markedsfører i Glasopor – en nyopprettet stilling. Jeg er utdannet markedsfører og har jobbet med markedsføring i overkant av 15 år. Min oppgave vil være å videreføre den gode jobben som har blitt gjort med Glasopor på nett og i sosiale medier så langt. Samtidig vil jeg øke intern kapasitet på markedsføring og sikre kontinuitet og jevn kvalitet. Jeg vil ha mulighet for tettere oppfølging av dere – alle Glasopor sine interessenter – og ser fram til å fortelle historier rundt våre felles prosjekter.
Har du noen ideer til markedssamarbeid? Ikke nøl med å ta kontakt med meg!