Glasopor gjengen 2020

Glasopor tenker langsiktig og trosser krisetid

Glasopor tenker langsiktig og trosser krisetid

Vi har styrket vår salgs- og markedsavdeling de siste månedene. Hvorfor ser vi behovet for å gjøre dette nå?

Vi utvider vår salgs- og markedsavdeling fordi:

Hvem er nye og hva gjør vi?

«Ferskingene» til venstre (fra venstre); Jens Rygh de Flon, Stig Norman Olsen og Trond Falao. «Veteranene» til høyre (fra venstre); Kim Svingen, Tore Bye og Rune Skarstad

 

Forsterkningen startet med ansettelsen av Jens Rygh de Flon. Han har stilling som prosjektingeniør og regionsjef for Oslo Øst / Viken Øst – områder hvor vi i dag står sterkt. Jens er utdannet ingeniør og har jobbet i Sirkels gjenvinningsanlegg og ved Glasopors produksjonsanlegg i Onsøy ved siden av studiene. Jens kjenner med andre ord produktet og bedriftskulturen svært godt.

Trond Falao er også ny i salgsavdelingen som regionsjef for Oslo Vest/ Viken Vest/ Vestfold-Telemark og Agder og ble ansatt i september 2019. Han har lang erfaring fra byggebransjen med et stort nettverk. Dette har allerede gitt resultater. Prosjektene med OBOS Block Watne på Solkollen i Sandefjord og Engersand havn i Lier er eksempler på det.

Antagelig har mange av dere blitt kjent med Jens og Trond allerede.

Siste tilskudd i Glasopor-gjengen er undertegnede bak denne artikkelen, Stig Norman Olsen. Jeg er nylig ansatt som Digital Markedsfører i Glasopor – en nyopprettet stilling. Jeg er utdannet markedsfører og har jobbet med markedsføring i overkant av 15 år. Min oppgave vil være å videreføre den gode jobben som har blitt gjort med Glasopor på nett og i sosiale medier så langt. Samtidig vil jeg øke intern kapasitet på markedsføring og sikre kontinuitet og jevn kvalitet. Jeg vil ha mulighet for tettere oppfølging av dere – alle Glasopor sine interessenter – og ser fram til å fortelle historier rundt våre felles prosjekter.

Har du noen ideer til markedssamarbeid? Ikke nøl med å ta kontakt med meg!

3. juni 2020